Известие

Collapse
No announcement yet.

Пружината на амортисьора опира в ламарината

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
    Благодаря за инфото, колеги.
    Извинения на колегата yankoff, че му нацапахме темата. Проблемът от какво дрънчи остава остава отворен.
    Няма нищо. В крайна сметка имаме един и същи проблем, така че тази тема е и за двама ни.
    Аз още не съм намерил време и друг майстор да ходя да погледне.
    Alfa 156 1.8 TS, '99

    Comment


    • #17
      Малко нова информация:
      Днес я взех от майстора. Смених тампоните все пак, но каза че и чашката, в която лягал тампона имала кривина и с чук я е заравнил. След интервенцията при мен дрънченето изчезна. Така че, не е 100% ясно кое точно е лечението на този проблем.
      След смяната се появи друго дрънчене, което идва от ламарината, която стои между спирачния диск и подкалника (т.е. е от вътрешната страна на колелото и спирачния диск). И преди ми се е случвало. За да се излекува то, трябва да се свали колелото и хубаво да се натисне ламарината към купето, примерно с голяма отверка. Лошото на това дрънчене е, че може да не го чуваш винаги, зависи от положението на ламаринките.
      There's always more money to make and more shit to bitch about.
      156 SW 2.4 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
        Малко нова информация:
        Днес я взех от майстора. Смених тампоните все пак, но каза че и чашката, в която лягал тампона имала кривина и с чук я е заравнил.
        Там за да се появи кривина, значи нещо я е предизвикало, при положение че там движещите части са малко, е интересно какво я е предизвикало.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Там за да се появи кривина, значи нещо я е предизвикало, при положение че там движещите части са малко, е интересно какво я е предизвикало.....
          А ма ти чак си се размислил над твърдението на тъй нареченият "майстор".........
          А все пак лагера смениха ли ти го???!!!!!!!!!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            А ма ти чак си се размислил над твърдението на тъй нареченият "майстор".........
            А все пак лагера смениха ли ти го???!!!!!!!!!
            Сигурно само са го гресирали,щото нов е скъп
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              А ма ти чак си се размислил над твърдението на тъй нареченият "майстор".........
              А все пак лагера смениха ли ти го???!!!!!!!!!
              Изгубих нишката, и не почнах темата отначало...
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
                Малко нова информация:
                Днес я взех от майстора. Смених тампоните все пак, но каза че и чашката, в която лягал тампона имала кривина и с чук я е заравнил. След интервенцията при мен дрънченето изчезна. Така че, не е 100% ясно кое точно е лечението на този проблем.
                След смяната се появи друго дрънчене, което идва от ламарината, която стои между спирачния диск и подкалника (т.е. е от вътрешната страна на колелото и спирачния диск). И преди ми се е случвало. За да се излекува то, трябва да се свали колелото и хубаво да се натисне ламарината към купето, примерно с голяма отверка. Лошото на това дрънчене е, че може да не го чуваш винаги, зависи от положението на ламаринките.
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Там за да се появи кривина, значи нещо я е предизвикало, при положение че там движещите части са малко, е интересно какво я е предизвикало.....
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Изгубих нишката, и не почнах темата отначало...
                Нишката е следната: Колега yankoff сподели, че е започнала да дрънчи/звънти отпред, когато минава през неравности (след удар в дупка, съответно изпуснал амортисьор, сменен с втора ръка). Аз споделих, че имам подобен проблем, резултат от много хубава дупка, която уцелих пролетта на 2009. Резултатът от нея беше хубава заварка на джантата от вътрешната страна, много мръднал реглаж на предницата и дрънченето описано преди в темата.
                There's always more money to make and more shit to bitch about.
                156 SW 2.4 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
                  Нишката е следната: Колега yankoff сподели, че е започнала да дрънчи/звънти отпред, когато минава през неравности (след удар в дупка, съответно изпуснал амортисьор, сменен с втора ръка). Аз споделих, че имам подобен проблем, резултат от много хубава дупка, която уцелих пролетта на 2009. Резултатът от нея беше хубава заварка на джантата от вътрешната страна, много мръднал реглаж на предницата и дрънченето описано преди в темата.
                  Оффф, колега, ти имаш проблем па ние се бъзикаме........
                  Или майстора нещо не ти обеснява или ти спестява някой подробности или ти не си го разбрал какво точно има в предвид.............
                  Просто тампона опира в едно дебело пърче алумин а то лежи в бомбето.
                  Така, че е по-вероятно самото бомбе да е поддало и то да е било криво, а там където опира тампона т.е. дебелия алуминий ми се струва малко вероятно.........
                  А това с лагера ми прозвуча като абсолютна незаинтересованост и нещо казано просто наизуст от страна на майстора и ако не беше споделил тук за проблема можеше да си платиш и за смяна на лагер........
                  Радвам се, че все пак проблема е бил отстранен.
                  Поздрави.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Оффф, колега, ти имаш проблем па ние се бъзикаме........
                    Или майстора нещо не ти обеснява или ти спестява някой подробности или ти не си го разбрал какво точно има в предвид.............
                    Просто тампона опира в едно дебело пърче алумин а то лежи в бомбето.
                    Така, че е по-вероятно самото бомбе да е поддало и то да е било криво, а там където опира тампона т.е. дебелия алуминий ми се струва малко вероятно.........
                    А това с лагера ми прозвуча като абсолютна незаинтересованост и нещо казано просто наизуст от страна на майстора и ако не беше споделил тук за проблема можеше да си платиш и за смяна на лагер........
                    Радвам се, че все пак проблема е бил отстранен.
                    Поздрави.
                    Бавно загрявам, какво да прави .
                    Аз не съм запознат с устройството на окачването в подробности и две трети от техническите термини нищо не ми говорят, но ето, че научих нещо ново. А колегата, пуснал темата вече има по-ясна представа какво да погледне, за да разбере при него от какво е проблема.
                    Темата за майсторите няма да я коментирам, че тя е дълга и много епизоди за сапунен сериал ще се получат от нея.
                    There's always more money to make and more shit to bitch about.
                    156 SW 2.4 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
                      Бавно загрявам, какво да прави .
                      Аз не съм запознат с устройството на окачването в подробности и две трети от техническите термини нищо не ми говорят, но ето, че научих нещо ново. А колегата, пуснал темата вече има по-ясна представа какво да погледне, за да разбере при него от какво е проблема.
                      Темата за майсторите няма да я коментирам, че тя е дълга и много епизоди за сапунен сериал ще се получат от нея.
                      Това, че бано загряваш и че не разбираш от окачване няма нищо общо в случая.
                      Просто ти си се доверил на майстора а той си прави експерименти с твоя живот и живота на тези които возиш в колата си...........Иединствената му мисъл е да ти вземе парите...........за съжаление.
                      Колегата дето е пуснал темата, "майсторът" му казал нещо скърца, ма карай така 2-3дни и то ша са намести................
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        Сега като се замисля наистина може алуминиевото легло да се е изкривило от дупката, в която влязох. Все пак беше сериозен удар и може да е избило нагоре. Това обаче не знам как и кой може да го види и оправи. Гледам из форума добри отзиви за Румен в ст. град. Ще пробвам при него.
                        Иначе си карам, колата си "звъни" ...
                        Alfa 156 1.8 TS, '99

                        Comment


                        • #27
                          Ако махаш рамото в което влиза горния носач и аморт, огледай ботуша на шасито, при 4те отвора за шпилките дали не е криво, виждал съм понякога изкривявания и там.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Така, стана ясно къде е проблемът благодарение на Румен. Оказа се че тампонът е обърнат на 180 градуса. В момента колата ми е още в сервиза, но вярвам на Румен за причината. Ще пиша пак като покарам 1 седмица и видя че не скърца.

                            Успех на zloster с ремонта.
                            Alfa 156 1.8 TS, '99

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от yankoff Покажи съобщение
                              Така, стана ясно къде е проблемът благодарение на Румен. Оказа се че тампонът е обърнат на 180 градуса. В момента колата ми е още в сервиза, но вярвам на Румен за причината. Ще пиша пак като покарам 1 седмица и видя че не скърца.

                              Успех на zloster с ремонта.
                              Баси охлюва дето трябва да си за да не направи на майсторчето впечатление че е наобратно.....интересно как го е хванал, сега не мога да си го представя как би влязло, и колко го хващат гайките....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Баси охлюва дето трябва да си за да не направи на майсторчето впечатление че е наобратно.....интересно как го е хванал, сега не мога да си го представя как би влязло, и колко го хващат гайките....
                                "Майстори" колкото искаш. Същият охлюв го поставя 4 часа, а Румен каза 15-20 мин. Май си намерих майстор най-накрая...
                                Но Румен каза, че нещо самият тампон не е наред, освен че е бил обърнат.
                                Alfa 156 1.8 TS, '99

                                Comment

                                Working...
                                X